Klant aan het woord:

Jacqueline Berghs – Schell Industries B.V.

Schell Industries—met vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Zwitserland en Polen—is gespecialiseerd in het produceren en leveren van gebruiksvriendelijke, kwalitatief hoogwaardige en betrouwbare producten voor de gezondheidszorg. Ze bieden een breed assortiment aan: van verpleeg- en obesitasbedden tot de bijbehorende nachtkastjes en accessoires.

 

 

Een vrouw aan het roer

Jacqueline Berghs is al meer dan 20 jaar werkzaam bij Schell Industries; na haar studie bedrijfseconomie begonnen bij de afdeling financiële administratie en ondertussen al weer 6 jaar werkzaam als directeur. Een vrouw aan het roer. We spreken met haar in de stijlvolle en recent vernieuwde showroom.

 

De keuze voor Remcoh

Rond 2010 ontstond de behoefte om naar een nieuwe ICT partner op zoek te gaan. ‘Het bedrijf waar we tot dan toe altijd op een prettige manier mee samen hadden gewerkt werd steeds groter en commerciëler; we misten de persoonlijke aandacht.’ Te klein om de ICT omgeving zelf te beheren vonden ze in Remcoh een nieuwe ICT partner. ‘Normaal gesproken kiezen we het liefst voor een specialist maar in het geval van Remcoh waren we onder de indruk van zowel het brede portfolio als de aanwezige expertise.’

 

Onze systeembeheerder op afstand

‘We hebben zelf iemand in huis die graag met ICT bezig is en die de meeste eerstelijns problemen oppakt. Hij is ook de persoon die, indien nodig, contact opneemt met Remcoh. Daarnaast kunnen al onze medewerkers zelfstandig contact opnemen met de Remcoh helpdesk; daarvan stellen we nieuwe medewerkers meteen op de hoogte.’ Dat vindt Jacqueline eigenlijk nog het grootste voordeel van onze samenwerking: ‘ze staan niet meer aan mijn bureau met ICT gerelateerde vragen.’

 

'Ze staan niet meer aan mijn bureau met ICT gerelateerde vragen'. 

 

Server gehackt

Twee jaar geleden werd de server van Schell Industries gehackt. ‘Pas als het fout gaat kom je erachter wat je echt aan elkaar hebt. Omdat we zo onder de indruk waren van de snelle en adequate manier waarop Remcoh dit probleem oploste besloten we bij deze ICT partner te blijven en sloten we opnieuw een contract voor drie jaar af.’

comments powered by Disqus